جدایی


دیدی ای غمگین تر از من          بعد از آن دیر آشنایی
آمدی خواندی برایم                  قصه ی تلخ جدایی
مانده ام سر در گریبان              بی تو در شب های غمگین
بی تو باشد همدم من             یاد پیمان های دیرین
آن گل سرخی که دادی             در سکوت خانه پژمرد
آتش عشق و محبت                در خزان سینه افسرد
اکنون نشسته در نگاهم           تصویر پر غرور چشمت
یک دم نمی رود از یادم             چشمه های پر نور چشمت
آن گل سرخی که دادی            در سکوت خانه پژمرد
نظرات 2 + ارسال نظر
کیمیانت یکشنبه 30 بهمن 1384 ساعت 11:55 ب.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! فروش ویژه کارتهای اینترنت کیمیانت آغاز شد.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید.
با استفاده از سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

هستی دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 11:54 ق.ظ http://khasteh59.persianblog.com

باتو از تو چه بگویم
وقتی توان برگشتن در من نیست
به زندگی ام می نگرم . تمام هستی ام آیه تاریکی است
و من پوچ
هر چه داشتم در راه تو دادم . اینک من مانده ام زنی تنها در آستانه پژمردگی
در آستانه فرسودگی . و تنهائی
و تنها همدم و هم صحبتم تصویر غم آلوده ام در آینه است .
وبلاگت عالیه . به من یک سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد