کویر دل

         
رفتی و بی تو دلم پر درده              
پاییز قلبم ساکت و سرده                    
دل که می گفتم محرمه با من
کاشکی می دیدی بی تو چه کرده

ای که به شبهام صبح سپیدی
بی تو کویری بی شامم من
ای که به رنجام رنگ امیدی
بی تو اسیری در دامم من

با تو به هر غم سنگ صبورم
بی تو شکسته تاج غرورم
با تو یه چشمه چشمهء روشن
بی تو یه جادم که سوت و کورم

ای که به شبهام صبح سپیدی
بی تو کویری بی شامم من
ای که به رنجام رنگ امیدی
بی تو اسیری در دامم من

چشمهء اشکم بی تو سرابه
خونهء عشقم بی تو خراب
شادیا بی تو مثل حبابه
سایهء آهه نقش بر آب

رفتی و بی تو دلم پر درده
پاییز قلبم ساکت و سرده

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 10 اردیبهشت 1385 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام
نوشتتون قشنگ بود مثل همیشه
امیدوارم عشقتون مستدام باشه

زیر رگبار نگاهت
دلم انگار زیرورو شد
واسه داشتن عشقت
همه جونم آرزو شد
تا نفس کشیدی انگار
نفسم برید تو سینه
ابرو بادو دریا گفتن
حس عاشقی همینه

هستی دوشنبه 18 اردیبهشت 1385 ساعت 11:50 ق.ظ http://khasteh59.persianblog.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم خوشحال باشی
باتو هزاران بار
این راه دراز را رفتم
این راه طولانی را هر روز با تو
هر روز باتو و بی تو
و تو رفتی و من چه کودکانه نشستم در انتظارت . چه کودکانه .
به من هم یه سری بزن . دوست خوبم . هستی مشرقی

هر چه داشتم باختم شنبه 23 اردیبهشت 1385 ساعت 08:03 ق.ظ http://khasteh59.persianblog.com

با خود می اندیشم نام دخترک کوچکم را باران خواهم نهاد اما باران می گوید دخترک خام ناتوانان سنگی اگر روزی بخواهند که بارش را بشناسند دخترک بی ریای من تجسم ساده لطافت خواهد بود و این اصلا انصاف نیست . راستی می دانی گل صد برگ انسان همیشه و در همه جا و در هرحال باید رنج را تجربه کند . اما با من از سکوتت بگو . بگو که سکوت حجم زیادی از زندگی ات را پر کرده اما گل صد برگ روزی بالاخره آسمان به تو هم خواهد خندید. دوست تو . هستی مشرقی .
چشم هایت را ببند و امید وار باش. همیشه موفق باشی . آمین

هستی شنبه 23 اردیبهشت 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://khasteh59.persianblog.com

آنقدر می گویی پاک تا مجبور شوم ریای خودم را به تو نشان بدهم . نه من پاک نیستم . مهربان هم نیستم . آنقدر در درونم گریستم که چشم روحم از اشک ژر شد و تو مرا وادار به در ظاهر گریستن خواهی کرد . سلام گل صد برگ امیدوارم یه روز آنقدر شاپرک روی گلبرگ هایت بشیند که دیگر دلت نگیرد .آمین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد