محاله با تو بودن

 
می دونم محاله با تو  بودن و به تو رسیدن
می دونم که سخته حتی دیگه خواب تو رو دیدن
 
 
رفتنت مثل یه کابوس زندگیم مثل یه خوابه
تو کویر آرزوهام تو رو داشتن یه سرابه
 
 
رفتنی می ره یه  روزی من از اول می دونستم
کاش نمی شدم خرابت کاش می شد کاش می تونستم
 
 
تو بدون تا ته جاده یه کسی چشاش براهه
اونی که مثل یه پاییزتک و تنها بی پناهه
 
 
تو نخواستی که بمونی رفتی و بستی چشاتو
روی قلبم روی سینم  جا گذاشتی رد پاتو
 
 
رفتنی می ره یه  روزی من از اول می دونستم
کاش نمی شدم خرابت کاش می شد کاش می تونستم
نظرات 6 + ارسال نظر



سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...
...آواره سر گردان...

دوست شنبه 10 تیر 1385 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام
قانون تو تنهایی من است
و تنهایی من قانون عشق
و عشق ارمغان دلدادگیست
و این سرنوشت سادگیست !
چه قانون عجیبی
چه ارمغان نجیبی
و چه سرنوشت تلخ و غریبی
که هر بار ستاره های زندگی ات را
با دستهای خود راهی آسمان پر ستاره امید کنی
و خود در تنهایی و سکوت
با چشمهایی خیس از غرور
پیوند ستاره ها را به نظاره بنشینی
و خموش و بی صدا
به شادی ستاره های از تو گشته جدا
دل خوش کنی
و باز هم تو بمانی و تنهایی و دوری
و باز هم تو بمانی و
یک عمر صبوری

پیروز و استوار باشید.


احد سه‌شنبه 5 دی 1385 ساعت 02:23 ب.ظ http://www.masde.blogfa.com

از وب سایت شما دیدن کردم وب جالبی داری اگه خواستی به وب من ام سری بزن
بای

[ بدون نام ] جمعه 8 دی 1385 ساعت 12:13 ق.ظ

مریم ناظمی از ایران چهارشنبه 4 مهر 1386 ساعت 09:11 ب.ظ http://maryamnazemiyahoo.com

میدونم عاشق شدن سخته درد عشقی میکشم که نپرس زحرخنجری از عشقن خوردهام که گفتنش محالاست
مریم ناظمی

پروین عابدی چهارشنبه 27 مرداد 1389 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.khanegol.persianblog.ir

سلام

نماز روزه هاتون قبول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد